HTML

CukojBojsÓ blogocskája^^

Hát nemtom mit írhatnék...ez a blog a lényem lesz...nem, nem az életem...hanem én magam...Hogy valójában ki vagyok...mindezt versekkel, idézetekkel megtűzve, az ismeretlenség homályában...

Címkék

csakúgy (50) idézet (224) kép (152) közlemény (29) nemtom (51) saját (31) vers (36) zene (25) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sárky: @CukojBojsÓ: van benne valami. Mondjuk ez az álom nem hiszem, hogy nagy titok. Úgy gondolom ebből ... (2011.01.08. 11:55) Ez annyira illik rám :)
  • Sárky: @CukojBojsÓ: ez a megfosztottság önmagában még nem veszi el az élet értelmét, a boldogságot. :) (2011.01.08. 11:53) *
  • Sárky: @CukojBojsÓ: más jellegűekre. (2011.01.08. 11:52) Mai idézet :)
  • Sárky: @CukojBojsÓ: ha van egy párod, akkor érzékenyebb leszel mindenre (legalábbis a többség). Szóval sz... (2011.01.08. 11:52)
  • CukojBojsÓ: Anyagi, vagy más jellegű dologra gondolsz? (2011.01.08. 10:37) Mai idézet :)
  • Utolsó 20

Szilveszter

CukojBojsÓ 2009.12.27. 00:39

"Az optimista azért várja az éjfélt, hogy az új év elkezdődjön, a pesszimista pedig azért, hogy megbizonyosodjon róla, az óév elmúlt."

 

Nos, mivel nemsokára elérkezik a szilveszter, úgy gondoltam erről is rakok fel valamit. Nekem egy pár nappal ezelőttig nem is volt programom. Aztán meghívást kaptam, mondhati hogy az évszázad bulijába. Egyébként is annak örültem volna a legjobban, hogyha a legjobb barátnőmmel lehetek, és ez most össze is jött, házibuliba vagyunk hivatalosak. Aztán tegnap jött a bökkenő. Ő is ott lesz. Ennek örülnöm kellene... de a barátnőjével jön. No, mindegy, túléljük, volt már rosszabb is. Felkészítettem barátnőmet, hogy nehogy a közelükbe merjen engedni részegen, mert akk ott vagy szerelmi vallomás lesz, vagy hajcibálás. No mind1, a szilvesztert túl éljük. De még azt is felajánlotta, hogy mivel úgyis jön abba a városba, ahol nekem át kell szállnom, akár mehetünk együtt is tovább. Szóval néha azért nem értem. De közben meg azt írja, hogy azért van együtt a bnőjével, mert szeret vele lenni. De akk meg közben miért keresi az én társaságomat?! Még hogy a nőket nem lehet megérteni :) mert mióta tudja, hogy megyek a városukba, folyton rámír msn-en is... Nem értem, hogy miért keresi a társaságom. Na meg amiket ír... Ma is rámír, hogy esküszik, most hogy ment hazafelé, az volt eszébe, hogy nekem írjon. És ez csak egy apró, még a publikusok közé tartozó részlet. Nem értem, komolyan mondom. Na mindegy, majd ez is megoldódik. :)

P. S.: Lehet néhányan meglepődtök a mostani pozitívságomon, hogy megoldódik stb. Ezt a Titoknak köszönhetem. Hogy mi is a Titok? Ha bővebben akartok róla tudni, készült róla dokumentumfilm, és könyv is. A filmet láttam, a könyvet pedig most olvasom, már csak az utolsó fejezet van hátra :) A Titok lényege: a Titok a vonzás törvénye. Tehát ha vmit kimondunk, vagy hiszünk, akk az úgy fog történni, mert az univerzum teljesíti, legyen az jó vagy rossz. Tehát, ha el szeretnénk érni valamit, akk el kell képzelnünk, hogy azt  a valamit már birtokoljuk, és hinnünk kell benne teljes erőnkből. Én még csak kis dolgoknál alkalmaztam, mint pl a szilveszter. Ugyanis nem volt biztos, hogy el tudok menni. De mindvégig úgy voltam vele, hogy tuti hogy megyek, szóval így is lett. Ilyen egyszerű :) Mostmár igyekszem alkalmazni az élet minden területén. Tegyétek ti is ezt, sok sikert ^^

Címkék: idézet saját

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cukojbojso.blog.hu/api/trackback/id/tr821625412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása