HTML

CukojBojsÓ blogocskája^^

Hát nemtom mit írhatnék...ez a blog a lényem lesz...nem, nem az életem...hanem én magam...Hogy valójában ki vagyok...mindezt versekkel, idézetekkel megtűzve, az ismeretlenség homályában...

Címkék

csakúgy (50) idézet (224) kép (152) közlemény (29) nemtom (51) saját (31) vers (36) zene (25) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sárky: @CukojBojsÓ: van benne valami. Mondjuk ez az álom nem hiszem, hogy nagy titok. Úgy gondolom ebből ... (2011.01.08. 11:55) Ez annyira illik rám :)
  • Sárky: @CukojBojsÓ: ez a megfosztottság önmagában még nem veszi el az élet értelmét, a boldogságot. :) (2011.01.08. 11:53) *
  • Sárky: @CukojBojsÓ: más jellegűekre. (2011.01.08. 11:52) Mai idézet :)
  • Sárky: @CukojBojsÓ: ha van egy párod, akkor érzékenyebb leszel mindenre (legalábbis a többség). Szóval sz... (2011.01.08. 11:52)
  • CukojBojsÓ: Anyagi, vagy más jellegű dologra gondolsz? (2011.01.08. 10:37) Mai idézet :)
  • Utolsó 20

Kiakadtam.

CukojBojsÓ 2009.12.13. 00:48

Kész, vége. Végérvényesen ki vagyok akadva. Pasik, család, minden. Azt se tudom hol áll a fejem.
3 pasi. Az egyik szeret, a másik kezd belém szeretni, a harmadikat meg én szeretem. Ennyi, ezzel mindent elmondtam. Az élet egy nagy kicseszés, nekem már kurvára elegem van belőle. Mert neki most "nagyon-nagyon tetszik egy lány". Én meg ne haragudjak rá. Persze nem ő tehet róla, de nekem még attól szarul esik. És még megkérdezi, hogy: "de miért nem mondtad hamarabb, hogy bejövök neked?" Egyrészt, sztem látszott. Másrészt meg most ezt nekem kellene mondani? Jó tudom, 21. században élünk, de akkoris. A kurvaéletbemár ezzel a kicseszett élettel. A másik kettővel is mit kezdjek? Ajj, nemtudom mit csináljak... nekem csak ő kell. Nem más, ő. Ezzel az érzéssel nem tudok mit csinálni. Ha bunkón viselkedik, akkor is kell, ha normális, akk is, egyszerűen szeretem. Pedig az elmúlt napokban eléggé összetört, a mai nap már végérvényesen betett nálam. Jelenleg ott tartok, hogy el kellene szívni egy cigit. De ha kimegyek, apuék felkelnek, és buktavan.:D Ablakon meg nincskedvem most mászni. Tehát marad az őrlődés, és írás ide, amit megintcsak nem kellene, ugyanis nem személyes blognak indult. De ehhez már a naplóm is kevés, hihetetlen vagyok. Na meg még mindig ezen vagyok fennakadva, hogy miért nem vette észre. Írtam neki most, hogy a barátaimnak nem hagyom, hogy tapizzanak. Szájba rugdostam volna érte, hogyha csak havernak tekintem.:D Napersze ez neki nem tűnt fel, mert nála ez természetes. -.-
De könyörgöm mit is vártam egy olyantól akinek 16 éves létére volt már vagy 25 barátnője? Megváltást?
De mégis ő más volt... Ő olyan normális(nak tűnt). Persze, mert nekem azt mondta, velem bárhova elmenne. És azt sem felejtem el, mikor nekem panaszkodott, hogy nincs egy normális bnője, pedig mindent megtenne azért hogy legyen. Persze mondhattam volna neki, hogy: ittvagyok én. Nem tettem, lehet minden jobb lett volna, ha hamarabb lépek. De elbasztam. Mint mindig, mindent. Sosem volt egy rossz szava rám. Amikor nem ért rá, hogy beszéljünk, felajánlotta, hogy másnap fussunk össze beszélgetni. Hihetetlen egy srác :) Épp ezért szeretem. Jó, voltak megnyilvánulásai, ezt aláírom (mint pl. két nappal ezelőtt). De bocsánatot kért érte, és én amúgy sem tudok rá haragudni. Nem tudok vele mit kezdeni. Persze most be fog csajozni, és én nem is vethetem a szemére. Tudja, hogy ez nekem most rossz, és kérdezte is, hogy jól gondolja-e. De megnyugtattam: "túlélem." Persze, hisz nem tudok mást csinálni. Mint túlélni.
Ez még csak egy előhalál. 
Muszáj erősnek lennem, és túllépnem ezen az egészen. Csak már teljesen ki vagyok borulva. De megpróbálom magam összekaparni a padlóról, bár nem lesz könnyű.....

P.S.: Elnézést a csúnya kifejezésekért(ez is annak a jele, hogy ténylegesen kiakadtam).

Címkék: közlemény saját nemtom

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cukojbojso.blog.hu/api/trackback/id/tr721593478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sárky 2009.12.13. 11:31:45

Már ne haragudj de én meg rajtad vagyok teljesen kiadva. Ez a poszt teljesen ilyen gyakorikérdések szintű lett. Mi a fasz bajod van? Van 2 pasi akinek tetszel! Mit szóljon akkor az, aki egynek sem tetszik?
Megnyugtatlak: fél éve próbálkozok és eddig laza 6 csaj utasított vissza. És nem azért bakker, mert mindig az kellett, amelyiket nem kaphattam meg. El sem tudod képzelni, hogy én mennyire boldog lennék, ha csak egy lánynak is nem _nekem_ kellene megmondanom, hogy "szeretlek". Ez a fiú dolga? Khm...igen a 21. században élünk.

P.S.: egy 16 éves fiú, akinek 25 barátnője volt, megnyugtatlak (ismételten) csak dugásra "tartana" téged. Atyaég...

CukojBojsÓ 2009.12.13. 19:37:20

@Sárky: Én megértem, hogy ki vagy akadva rajtam, énis ki vagyok akadva magamon. :D
Van két pasi, akinek tetszem, aláírom. Az egyik a volt barátom. Jó én basztam el, mert egy hete bulin megint összejöttem vele (alkohol befolyása alatt természetesen). Nem kellett volna, és másnap szakítottam is vele. Nem fogom áltatni, meg átbaszni. A másik pedig...most fogunk találkozni szerdán. Nem mondok addig róla se jót se rosszat, meg persze lehet ő sem azt kapja, amit várt. Ez megeshet.
Csak dugásra tartana. Augusztus végén büszkén mesélte, hogy még szűz, pedig már volt 23 barátnője(persze ez a szám már nőtt azóta). Nemtudom, hogy most hogy áll ezzel, bár sztem már nem az(a pár nappal ezelőtti megnyilvánulásából ítélve, de ez mindegy is).
Na, a 21. századra pedig visszatérve: én megmondtam neki a szitut. Bár lehet, hogy most ezzel kicsit elkéstem. Sőt biztos, hisz ezért vagyok kiakadva.
És igen, atyaég, nekem egy ilyen pasi kell. De mindezek ellenére, hihetetlenül aranyos(nem a ronda értelemben, mert a kinézetét tekintve nem panaszkodhat:D), meg normális. Tudom, hogy nem ilyen, mint ahogy előadja magát, hisz mondta nekem. Azt is mondta, hogy erről élőben majd mesél bővebben, de azóta aligha beszéltünk sokat személyesen. Nem értem miért jó ez így neki. Persze, pont én beszélek.... Nem értem őt magát, úgy ahogy van. Tudom, hogy nem vagyok közömbös neki, nem úgy viselkedik velem. Persze lehet, hogy ezt is én látom rosszul. Na mindegy ma már eleget rinyáltam :)

Sárky 2009.12.13. 21:35:00

@CukojBojsÓ: elég szomorú, hogy ezen te rinyálni tudsz, ahelyett, hogy örülnél neki. Rengetegen irigyelnének téged, ha ismernének...

Sárky 2009.12.13. 22:03:55

@CukojBojsÓ: és akkor most kisebb dobpergés és színvallás (egy barát noszogatására) noha neked valószínűleg nem fog tetszeni (vagy rohadtul nem fog érdekelni a véleményem, de azért megírom). Amikor szerencsésen idekerültem, egy nagyon de nagyon jó blogot ismertem meg. Úgy láttam, hogy egy hasonló lelki világú lányt "ismertem" meg. Nagyon jó idézetek, versek sokat magamra is vettem és egyszerűen jól éreztem magam, amikor olvastam egy-egy bejegyzést. Dicsértelek is és értéknek neveztelek, hiszen annak tűntél (azóta is !csak! egy lányt sikerült hasonlónak megismernem). Erre jött ez a poszt. Itt behaltam és kérdezhetem még egyszer, hogy mi bajod van? Néha én érzem rosszul magam, hogy miért vagyok kiakadva a sors és az élet miatt, hiszen örülnöm kéne, hogy van két lábam és képes vagyok járni. És sajnos ezzel a bejegyzéssel számomra értékét veszti az összes többi bejegyzése is, amit szerettem...sőt az egész blog is. És ahelyett, hogy tényleg egy normális, ritka és értékes, hasonló lelkű és sorsú lánynak a blogját olvastam volna, rá kellett jönnöm, hogy egy (mélységes élnézést a kifejezésért!) tömegtermék, valójában majdnemhogy gondtalan ribancot ismertem meg. Ha annyira fájna, vagy tudnád, hogy mi az amikor nagyon fáj, akkor nem tetted volna tele szmálylikkal az írásod, nem poénkodtál volna és örültél volna, hogy van 2 fiú akik közül (LOL) _még választhatsz is_!!!!!!

Bocsáss meg, de ezt le kellett így írnom.

CukojBojsÓ 2009.12.14. 19:21:42

@Sárky: Hoppá, azt hiszem most megkaptam. Nem erre számítottam teljesen, de mostmár mindegy is, ha te így gondolod... De nyilván igazad is van, egy tömegtermék, sőt ahogy te fogalmaztál: egy gondtalan ribanc vagyok. Kár, hogy én nem így látom... Tudod én mit látok ebből az egészből? Azt, hogy van két srác, aki jelenleg odavan értem, de én úgy érzem egyiket sem tudnám megszeretni. Jah, meg még azt, hogy van egy srác, akiért meg én vagyok oda. Pompás. Tudod a posztom elején említettem a családot is. Azzal már nem akartam traktálni senkit, de tessék: anyám vadidegen férfiakkal beszéli ki a szexuális életét msn-en(igen, neki van msn-je is, sosem értettem, hogy minek, míg - tudom csúnya dolog - bele nem olvastam a naplózott beszélgetésebe). Sőt hogy fokozzam is, igen flörtöl velük. És azt taglalja, hogy a házasságában már semmi sem működik igazán, csak a szex. Tudod ezt nem épp a legkellemesebb egy 16 éves lánynak olvasni, hogy a szülei így állnak. De ezen nem is kellene csodálkoznom, apám manapság nagyon közel áll az alkoholista kifejezéshez. És nocsak, mindenki azon csodálkozik, hogy szeretek kolis lenni? Persze, hisz addig sem vagyok otthon, ahol állandóan áll a bál, mert apám van, hogy már a munkahelyéről ittasan jön haza. Pompás. Nézd...én tudom, hogy édesanyád elhunyt, és sajnálom is. De nekem sem könnyebb a helyzetem, hiába van meg mind a két szülőm. Néha azt érzem, hogy haza sem kellene jönnöm. De túl kell lépnem ezen, talán majd egyszer jobb lesz az otthoni helyzet.

De hogy ez miért is mondtam el neked, aki egy gondtalan(!!!) ribancnak tart? Magam sem tudom... Hogy miért rinyálok egy olyan pasi miatt akinek nem is kellek? Mert szeretem. Ez ellen nem tudok jelenleg mit csinálni, később talán enyhül, de most veszettül fáj. Na és még valami: te a szmájlikon vagy fennakadva? Jézusom... ha msn-en beszélnénk, akkor mondhatnád azt, hogy sok hangulatjelet használok, mert ott tényleg nem spórolok vele. No de, hogy idekerült egy pár?? Tessék, akadj ki ezen.

Hát sajnálom, ha számodra varázsát vesztette a blogom, pedig ez az egyetlen hely(ha a naplómat nem nézzük), ahol nem játszom meg magam, épp ezért is nőtt annyira a szívemhez. Nem tudok mit csinálni, ha te egy tömegterméket látsz bennem, akkor nagyon sajnálom.....

Sárky 2009.12.14. 22:47:46

@CukojBojsÓ: valahogy nem értem, hogy ha a családi helyzeted ilyen, hogy tudsz még valamelyest a pasikkal "is foglalkozni"? Mindegy.
Édesanyám halála csak egy (és ha jól tudom, a körülményeket nem ismered) bazinagy fekete pont az életemben a sok közül.
Próbálom megérteni de egyszerűen képtelen vagyok rá: oké, neked nem kell két fiú helyette a harmadik kell. De ahogy azt már párszor le is írtam: azt nem veszed észre hogy hány párezren (ha nem jóval többen) ezért valami rohadtul irigyelnének téged mert nekik egy se jut? Ráadásul ott van a családi problémád is. Hát könyörgök ha ebbe a 2 tényezőbe belegondolsz, mire és hol vagy kiakadva? Miért szidod a sorsot, ha tényleges beláthatod, hogy abból a szemszögből (gyk.: pasik) neked igen is "jó életed" van? Értem vagyis próbálom megérteni (csak sajnos nekem ezt 3 lánnyal a büdös életbe nem lesz lehetőségem átélni) hogy neked a 3-dik kell, de szerintem érted, hogy én olyan lányokra gondolok, akik a te korodban sőt 10 évre arra is egy lófasz se jutott.

Összefoglalva: örülj, hogy van 2, akinek tetszel és bármilyen elviselhetetlen is ezért érezd magad nagyon szerencsésnek, ha ott van az a 3-dik, aki neked tetszik ha nem.

És ahogy látom vannak neked ennél jóval komolyabb problémáid is. Ne akadj már ki ezen, fel a fejjel.

Ha valami miatt abszolút megértem, hogy kiakadsz, akkor az a családi háttér. Amit eddig nem említettél, és én elhamarkodottam írtam...

A szmálylikról meg annyit: az a szomorúság és düh a sors ellen (amit ugye még nem értek meg) szólt a posztodban, hogy az csak na, ez megtoldva pár szmálylival. Ezzel a dühvel, szomorúsággal én is berakhatnék szmálylikat, abba, hogy édesanyám rákos volt és őt is pelenkázni kellett a betegség utolsó hónapjaiban. Inkább kihagyom...

semmi jelentősége 2009.12.14. 23:33:53

Csak tanuld meg kezelni a helyzeteket, neked nincsenek problémáid, te teszed azzá őket.

CukojBojsÓ 2009.12.15. 17:36:42

@Sárky: Tudom, hogy sokan lennének a helyemben, de én ezt valahogy nem tudom értékelni. Nem érzem magam jól a bőrömben, és igen, vannak dolgok amik fájnak. Ez a kiakadás nem csak a pasikról szólt, egyszerűen csak már minden kijött rajtam. Igen, a családi gondok is, még ha nem is írtam róluk. Ezt a dolgot már túl személyesnek éreztem ahhoz, hogy leírjam egy nem túl személyesnek indult blogban. A pasikról meg annyit: akkor esküszöm nem nyílna panaszra a szám, ha lenne végre egy olyan srác, aki nekem is tetszik és én is tetszem neki. És nem csak dugásra tartana. De ilyen helyzettel mostanáig még nem nagyon találkoztam. A pasikkal meg úgy tudok még most is foglalkozni, hogy valahogy el kell terelnem a figyelmemet az otthoni dolgokról, amelyekkel én nem igazán tudok mit kezdeni, hisz valljuk be: én magam egy 18 évnyi házasságon elég keveset tudok segíteni. És elég baj, hogy itt tartunk otthon jelenleg. Vagyis miről beszélek? Otthon? Oké, tudom van hova hazamennem, más embereknek még ez sem adatik meg. De könyörgöm, hogy nevezhetném én ezt otthonnak? És akkor anyuék beszélnek nekem, hogy olyan mintha nem is ehhez a családhoz tartoznék?! Persze, mert nem érzem oda valónak magam. Nekem ez nem hiányzik, hogy otthon hallgassam a veszekedéseiket, vagy éppen azt, hogy apu anyámhoz hozzávágva egy tízest megjegyzi hogy: Itt van egy tízes, remélem lesz ezért cserébe valami az éjszaka.
Na persze, lehet hogy csak én látom ezt a helyzetet is súlyosabbnak, bár nem hiszem.
Holnap találkozom a sráccal, nem tudom mi lesz, nem írtam le azért, mert jelenleg én még nem vagyok érte annyira oda, mint ő értem. Az is lehet, hogy ez megváltozik, lehet hogy nem azt kapja, amit várt, de hisz ezt már írtam.
Tudom, kiakasztottalak a (szted semmiért való)rinyálásommal, és itt abba is hagytam. Bevallom, már gondolkoztam azon is, hogy törlöm a posztot, hisz ez csak egy kiakadás volt, (már a második a múlthéten, csak az elsőt levezettem sírással; igen, most sikerült) nem számítottam arra, hogy te meg rajtam akadsz ki, hogy egy ribanc vagyok. Csak tudod, nálam nem itt kezdődik a ribancság...

Már említettem, hogy sajnálom, ami édesanyáddal történt, biztosan nagyon megvisel(t), és valahol meg is tudom érteni, nekem is halt már meg hozzátartozóm (a napokban is), bár nem ilyen közeli... Tényleg nagyon sajnálom.

CukojBojsÓ 2009.12.15. 17:38:35

@semmi jelentősége: Igyekszem kezelni őket, de valamihez még én is kevés vagyok. Persze most mindketten azt mondjátok, nincsenek nekem problémáim. De igenis vannak, csak ti nem érzitek annak. Nagyon sajnálom, ha most csalódást kellett okoznom neked/nektek.. Én csak egy lány vagyok, álmokkal...

Sárky 2009.12.15. 18:18:58

@CukojBojsÓ: igen. Valaki ha ráléptek a kis lábujjára az oskolában, már napokig sír, véget akar vetni az életének meg tudom is én. Van, akinek az, hogy úgy kell segítséget kérnie, hogy kimászhasson az ágyából, mert gyerek kora óta béna rá, az "mindennapos". És van a középút. Meg mit tudjam én mi van.

A ribancot elhamarkodottam írtam és bocsánatot kérek érte (már ha van ezért bocsánat). De ne haragudj, az nem valami szép (és ez az, aminek ilyen beütése van), hogy egy fiúval részegen játszadozol, összejössz vele, aztán közlöd, hogy bocs mégse.

Remélem vágod, hogy ő is ilyen pocsékol, ha nem még jobban érzi magát emiatt (legalábbis normális ember így érezne szerintem), mint te az általad taglalt pasiügy miatt.

Olyan szempontból át tudom élni a helyzetedet és úgy sejtem, hogy nálad is az a helyzet, hogy neked ilyen szempontból nem, de mondjuk egy barátnődnek sikerült és nem érted, neked miért nem. Bár erről ha jól emlékszem beszéltünk már. Igen valami rohadt szar érzés, hogy te majd belepusztulsz abba, hogy elérj valamit, míg másiknak a szájába repül a sült csirke (vagy galamb, nem tudom [?] ).

ui.: úgy vettem észre, hogy ismétlem önmagam. Vagy egy bölcs (vagy oltári nagy baromság döntse el mindenki) gondolat, vagy egy fekete pont az életben, ami ismétlődik. Nem is lehet ezeket soha kitörölni...

CukojBojsÓ 2009.12.15. 19:45:50

@Sárky: Igazad van, tényleg nem szép dolog. Nem hiszed el, milyen lelkiismeretfurdalásom van miatta. Tisztában vagyok vele, hogy nem érzi túl jól magát miattam, sőt meg merem kockáztatni azt is, hogy most épp a haverjaival szidnak. És meg is érdemlem...
Persze, a legtöbb barátnőmnek sikerül az, ami miatt én már jó ideje szenvedek. De ezt ne vethetem mások szemére, meg végülis nem is ők tehetnek erről, hogy ők könnyebben megkapták azt amit szerettek volna.
Majd túlélem, mint már annyi mindent az életben. Legalábbis remélem....
süti beállítások módosítása