HTML

CukojBojsÓ blogocskája^^

Hát nemtom mit írhatnék...ez a blog a lényem lesz...nem, nem az életem...hanem én magam...Hogy valójában ki vagyok...mindezt versekkel, idézetekkel megtűzve, az ismeretlenség homályában...

Címkék

csakúgy (50) idézet (224) kép (152) közlemény (29) nemtom (51) saját (31) vers (36) zene (25) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sárky: @CukojBojsÓ: van benne valami. Mondjuk ez az álom nem hiszem, hogy nagy titok. Úgy gondolom ebből ... (2011.01.08. 11:55) Ez annyira illik rám :)
  • Sárky: @CukojBojsÓ: ez a megfosztottság önmagában még nem veszi el az élet értelmét, a boldogságot. :) (2011.01.08. 11:53) *
  • Sárky: @CukojBojsÓ: más jellegűekre. (2011.01.08. 11:52) Mai idézet :)
  • Sárky: @CukojBojsÓ: ha van egy párod, akkor érzékenyebb leszel mindenre (legalábbis a többség). Szóval sz... (2011.01.08. 11:52)
  • CukojBojsÓ: Anyagi, vagy más jellegű dologra gondolsz? (2011.01.08. 10:37) Mai idézet :)
  • Utolsó 20

Mert téged imádlak a legjobban^^

CukojBojsÓ 2009.12.03. 20:32

"Nemcsak azért szeretlek, ami vagy, hanem amivé válok, amikor velem vagy. Nemcsak azért szeretlek, amivé magad tetted, de azért is, amivé engem teszel. Szeretlek, mert minden hitnél többet tettél velem azért, hogy jó legyek, és jobban bármily végzetnél, tetted, hogy boldog is legyek. Egyetlen érintés nélkül tetted ezt, szavak nélkül, jelek nélkül. Puszta lényed által mûvelted mindezt. S talán épp ez a barátság lényege."

Két napja mondta rám először, hogy legjobb barátnő... Pedig nem mondtam semmi különlegeset, de ezt így sosem mondtuk ki. Imádjuk egymást, mégse mondtuk egymásra azt, hogy "legjobb barátnő". Én azt hiszem azért nem mondtam, mert féltem kimondani. Féltem attól, hogyha kimondom ezt, akkor el is veszítem egyből. Mert ő az, akire mindig, mindenben, mindenhol számíthatok. Ha kell óriási telefonszámlát csinálva beszélek vele telefonon. Pedig csak valamivel több mint egy éve ismerem. Mégis olyan érzésem volt már az első pillanattól, mintha régóta ismerném. Mintha megtaláltam volna az elveszett felemet. Legjobb barátnő. Igen, ő az. Soha nem sajnálja rám az idejét, és én sem az enyémet. Eléggé elfoglalt ember vagyok, de rá mindig van időm. Felrúgok bármilyen programot érte, ha tehetem. Mert tudom, hogy ő is ezt tenné értem. Mint ma. Programja volt, de lemondta, csak hogy mi tudjunk találkozni. Nem csináltunk semmi különlegeset (bár lehet, hogy a forralt bor ivás annak számít:D), de jó volt hogy ott volt mellettem. Ő az aki támogat bármiben, próbál belém lelket önteni, tanácsokat ad, nem veti a szememre a hibáimat, elfogad velük együtt. Nagyon nehezen bízik meg az emberekben. Körülbelül fél év alatt sikerült elérnem azt, hogy azt mondhattam megbízik bennem teljes mértékben. De megérte. Ha butaságot csinálok, akkor sem csesz le, hanem bátorít, hogy majd rendbejön minden. Mindig azt mondja: majd dobsz egy hatost és továbblépsz. És ha ő van maga alatt, akkor én támogatom. Kiegészítjük egymást. Én vagyok az aki meg tudja nyugtatni, és nem hagyja, hogy heves természete miatt butaságokat csináljon. Ennél jobban nem tudom szavakba önteni, egyszerűen IMÁDOM!!^^

Címkék: idézet saját

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cukojbojso.blog.hu/api/trackback/id/tr931572164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sárky 2009.12.04. 16:14:45

Forralt bor...nyami.
Haverral, fogattam, hogy fél óra leforgása alatt nem fog tudni meginni 2 liter bort. Ő váltig állítja, hogy képes rá.

Azt hiszem jó móka lesz... ;DDDD

Sárky 2009.12.04. 16:15:47

Amúgy örülök neki és vigyázzatok is egymásra! (: (: (:

CukojBojsÓ 2009.12.05. 12:52:31

@Sárky: Nem fog neki menni :) Az még nekem sem menne:D(pedig mások elmondása szerint nagy alkesz vagyok :D sztem nemis xD)

És én is örülök, hogy van nekem :) Vigyázok is rá^^

Sárky 2009.12.06. 11:19:09

@CukojBojsÓ: azért mondom, h jó móka lesz ;DD

CukojBojsÓ 2009.12.06. 15:56:32

@Sárky: Majd gyere mesélni :D ;)
süti beállítások módosítása